Κυριακή 11 Μαΐου 2008

Δεν πιστευω οτι το οver της Βεχεν θα χαλασει!!!


Καλημερα σε ολους και ολες.Τα πραγματα χτες δεν ηταν τοσο ευκολα οσο φαινονταν με αποτελεσμα να μην παω καλα.Τα σημεια τα οποια εχασα ηταν οβερακια τα οποια παρακαλω ηταν στο ημιχρονο 0-2 και 1-1 και ομως κολλησαν εκει..δεν πειραζει καναμε την καζουρα μας.Σημερα σας θελω τσολιαδες μου,σημερα που θα γινει του Κουτρουλη ο Γαμος,σημερα που ολα φαινονται φαβορι και ολα να περνανε...δεν θα περασουν ομως.

Το σημειο μου για σημερα ειναι το οβερ στην αναμετρηση της ΒΕΧΕΝ-ΠΑΝΤΕΡΜΟΝ που πιστευω να μου κανει την χαρη να βγει αλλιως τα πραγματα θα ζορισουν αρκετα και απο νωρις.Παμε στα υπολοιπα σε σημεια κ σε τελικες προτασεις.

Σημεια

364-ΒΕΧΕΝ-ΟΒΕΡ(ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΟΥ)

413-ΚΟΜΠΛΕΝΤΖ-(ΑΣΣΟ ΠΑΙΧΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΟΒΕΡ)

424-ΛΙΒΟΡΝΟ-(ΔΙΠΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΒΕΡ)

431-ΠΑΛΕΡΜΟ-(ΟΡΙΑΚΟ ΟΒΕΡ)

432-ΡΕΤΖΙΝΑ-(ΑΣΣΟΣ ΜΕ ΣΚΟΡ 3-1,3-2.2-1)

443-ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ-(ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΟΛΥΣ ΛΑΟΣ ΣΤΟ ΔΙΠΛΟ ΡΙΣΚΑΡΩ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ)

434-ΤΖΕΝΟΑ-(ΑΣΣΟΣ ΟΡΙΑΚΟΣ)

451-ΜΙΝΛΝΤΕΣΠΟΡΟ-(ΑΣΣΟΣ ΠΟΝΗΡΟΣ )

462-ΕΘΝΙΚΟΣ-(ΕΘΝΙΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ)

463-ΧΑΙΔΑΡΙ-(ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟ)

464-ΛΙΟΥΣΚΙΛΕ-(ΘΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΡΙΑΚΟΣ ΑΣΣΟΣ ΜΕ Χ ΚΑΙ UNDER)

465-TΡΕΛΕΜΠΟΡΓΚ-(ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΙΠΛΟ ΑΠΟ Χ ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΝΤΕΡ)

512-ΜΑΡΙΕΝΧΑΜ-(ΜΥΡΙΖΩ ΔΙΠΛΟ)

513-ΡΟΒΑΝΙΕΜΙ-(ΜΕΤΑ ΤΟ 3-2 ΕΠΙ ΤΗΣ ΤΑΜΠΕΡΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ 1(Χ))

533-ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ-(ΟΒΕΡ)

536-ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ-(ΟΒΕΡ)

562-ΦΛΑΜΕΓΚΟ-(ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΑΣΣΟ ΕΔΩ )


Αυτα απο σημεια απο προτασεις εγω θα σας προτεινα.......

(α)

364-οβερ

424-διπλο

432-1/οβερ(ειναι δυο σημεια)

(β)

443-ασσος
451-ασσος
444-οβερ

Αυτα απο εμενα θα τα πουμε και αργοτερα με αλλες προτασεις

Καλημερα Σταυρος ο Μouse!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: