Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Χονεφος και ξερο ψωμι!!!!!!


Καλημερα αλανια μου και καλο μηνα να εχουμε ολοι μας.Σας ειχα προαναγγειλει εδω και μερες οτι ειχα κανει μια σοβαρη μελετη στην Νορβηγια αλλα και στα αλλα πρωταθληματα που θα στελεχωσουν το νεο μας κουπονι.Χτες ειχαμε προτεινει το διπλο της Χονεφος που περασε αερας με 4-0 απο την εδρα της Χαουγκεσουντ.Για εμενα αυτη την χρονια οι ομαδες μου στην Νορβηγια θα ειναι η ΟΝΤ ΓΚΡΕΛΑΝΤ (Η οποια για εμενα θα ειναι η πρωταθλητρια....οσο και να παλεψει η Σταρτ δεν πιστευω να κανει τιποτα) επειτα θα ειμαι με την ΜΠΡΙΝΕ( Την οποια θα την στηριζω μεσα εξω και οβερ αλλα που και που σε ανατροπες τα συνηθηζει) και για τελος η ομαδα μου θα ειναι η ΧΟΝΕΦΟΣ θα ειναι η ομαδα των εκπληξεων μαζι με ΝΤΟΤΟΝΤΕΝ ΚΑΟ ΧΟΝΤ. Με αυτα και αυτα τελειωσαμε με την Νορβηγια......ακουλουθηστεμε και θα πηγαινουμε ταμειο!!!!!!
Οσον αφορα τα σημερινα εξισου παιδια τα πραγματα ειναι δυσκολα αλλα επειδη μου αρεσει να ρισκαρω θα παιξω η μαλλον εχω παιξει ενα παιχνιδακι(αφου τα πρακτορεια μας ειναι κλειστα) ειναι το ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ-ΡΕΙΤΖΕΡΣ στο Χημ/1Τελ και δυο σκορακια 1-0 και 2-0.
Αυτα και απο εμενα για σημερα να ξαναευχηθω Καλο μηνα σε ολους σας παιδια και να περαστε καλα......και να μην ξεχνατε το ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ HOBBY ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΟΥΜΕ!!!!!!!!

Με εκτιμηση Σταυρος ο Mouse@

1 σχόλιο:

tsounami είπε...

φαγαμε καλα τον οβελια παμε τωρα να φαμε και τους μπουκ με γαλλικο πρωταθλημα
λανς
οσερ
νανσι
μονο
σοσο
αυτα τα ολιγα για αρχη